[TRANS] 090710 Kamu Harus Tahu?! Kitab Jejung

View previous topic View next topic Go down

[TRANS] 090710 Kamu Harus Tahu?! Kitab Jejung

Post by choen on Sat Jul 10, 2010 9:39 am

[TRANS] 100709 You Should Know?! Jejung Bible



Bright and beautiful voice, taps on the soul of the listeners

As the main singer of Tohoshinki, not only does Jejung have a bright voice that attracts countless fans, his beautiful appearance has been Tohoshinki’s “facade”, always being the center of attention. As an artist or as an idol, Jejung, who has always received the support of many, can be counted as a perfect celebrity. But, this Jejung also has a never-ending supply of commentary and a humorous side. With such a contrast, this has also become part of his charisma, tightly clasping onto the hearts of women and never leaving.

You Should Know?! Jejung Bible

Growth: A mischievous teen growing up in his family

As the youngest of a big family with 8 older sisters, Jejung has always been the “mischievous” child. In order to achieve his dream of being a singer while not being a burden on his family, he started working scattered jobs to obtain his living expenses at a young age. No matter how poor or hard his life was, he continued advancing towards a stage just for himself.

Personality: An innate child of humor and cordiality

With just one look, there will be a feeling of “this kid is really cool”, but actually, he will have a side that loves to talk and joke around.

Artistic: Continues working hard, with top-notch singer as target

A bright, high voice is Jejung’s charisma. When he was young, he was ridiculed as being tone-deaf by his friends, so he never stopped practicing until he finally became the lead vocal of Asia’s top group. Recently, he has continued with unabated composing and writing of lyrics.

Personal Life: Friends in Japan he can also have drinks with

Publicly known to be the best drinker in Tohoshinki, it has been said that Jejung frequently goes out for drink with friends after work ends. Although he is always in Japan, because of his handsome personality, he already has a lot of close acting and artist friends. The scene of him and his friends out for a casual drink has been witnessed several times.

A Surprising Side: The Hercules amongst the members

Jejung, with his androgynous look, his “favorite emoticons when texting”, his “shyness that makes him cover his mouth with his hand”, and his “specialty in cooking”, etc., it appears as if he has lost a little bit of his masculinity. However, he has the most strength in his wrists and arms amongst the members. The beautiful face that can crush an apple with his hands… hard to imagine?!


===INDO TRANS===

[TRANS] 090710 Kamu Harus Tahu?! Kitab Jejung

Suara yang indah dan cemerang, mengetuk jiwa para pendengarnya.

Sebagai penyanyi utama dari Tohoshinki, bukan hanya Jejung memiliki suara cemerlang yang menarik penggemar yang tak terhitung jumlahnya, penampilan cantiknya telah membuat 'bagian muka' Tohoshinki selalu menjadi pusat perhatian. Sebagai seorang artis atau seorang idola, Jejung, yang selalu menerima banyak dukungan, dapat diperhitungkan sebagai selebritis sempurna. Tapi, Jejung ini juga memiliki persediaan komentar yang tak terbatas dan sisi humor. Tapi, ini juga menjadi bagian dari kharisma-nya, menggenggam erat hati wanita dan tak pernah meninggalkannya.

Kamu harus tahu?! kitab Jejung

Pertumbuhan : Remaja nakal tumbuh besar dalam keluarganya.

Sebagai yang termuda dalam sebuah keuarga besar dengan 8 kakak perempuan, Jejung selalu menjadi anak 'nakal'. Untuk mencapai impiannya menjadi penyanyi tanpa menyusahkan keluarganya, dia mulai melakukan pekerjaan serabutan untuk mendapatkan biaya hidupnya pada umur yang masih muda. Tidak peduli betapa miskin dan sulit hidupnya, dia terus maju ke arah panggung hanya untuk dirinya sendiri.

Kepribadian : seorang anak yang berpembawaan halus dalam humor dan kebaikan.

Dengan hanya satu pandangan, akan ada perasaan 'anak ini sangat dingin', tapi pada kenyataannya, dia memiliki sisi yang senang bicara dan bercanda.

Artistik : Terus bekerja keras, dengan penyanyi papan atas sebagai tujuannya.

Yang cemerlang, suara tinggi adalah kharisma Jejung. Ketika dia masih muda, dia diejek karena suara pekak-nya oleh teman-temannya, sehingga dia tidak pernah berhenti berlatih hingga akhirnya dia menjadi vokal utama dari grup top Asia. Baru-baru, ini dia berlanjut dengan menciptakan dan menulis lirik tanpa henti.

Kehidupan Pribadi : Dia juga bisa minum-minum dengan teman-temannya di Jepang

Dikenal luas sebagai peminum terbaik di Tohoshinki, telah diberitakan bahwa Jejung sering pergi untuk minum-minum dengan teman-temannya setelah pekerjaan selesai. Meskipun dia selalu ada di Jepang, karena kepribadian tampannya, dia telah memiliki banyak teman dekat dari kalangan artis. Adegan dia dan temannya keluar untuk minum telah disaksikan beberapa kali.

Sisi yang mengejutkan : Seorang Hercules di antara anggota (Tohoshinki)

Jejung, dengan wajahnya yang pria tapi juga wanita, "menyukai emoticon ketika mengirimkan pesan"-nya, "rasa malu yang membuatnya menutupi mulutnya dengan tangan"-nya, dan "kemampuan khusus dalam memasak"-nya, etc., itu memperlihatkan seakan-akan dia kehilangan sedikit kejantanannya. Namun, dia memiliki kekuatan terbesar pada tangan dan lengannya di antara member yang lain. Wajah cantik yang bisa menhancurkan sebuah apel dengan tangannya... sulit untuk dibayangkan?!


Source: [baidutvxq]
Translation credits: Supernike911@tohosomnia.net
Shared by: tohosomnia.net
Indo Trans: choen @ Milkysu Indo Forum
Do not remove/add on any credits


Kitab Jejung???!!!! Shocked

_________________

siggy by Xi_ph0r1a
my twitter || my facebook || my blog
avatar
choen
Director
Director

Posts : 293
Join date : 2010-06-18
Location : in JUNSU's heart

http://choenchoen.wordpress.com

Back to top Go down

Re: [TRANS] 090710 Kamu Harus Tahu?! Kitab Jejung

Post by asagisora on Sat Jul 10, 2010 1:01 pm

hahaha~ iya unn.. apaan sih kitab jejung ???

bingung saya ga ngerti
avatar
asagisora
Milkysu Star
Milkysu Star

Posts : 1057
Join date : 2010-07-05
Location : @ Park Yoochun's bedroom

http://twitter.com/asagisora

Back to top Go down

Re: [TRANS] 090710 Kamu Harus Tahu?! Kitab Jejung

Post by lindayhkey_27 on Sat Jul 10, 2010 1:33 pm

aneh juga yah.. kitab jejung??
haha~ gokil jg ne artikel ^^
ak suka..
suara cempreng --> menggelegar yg bwt kita klepek2 saking sukanya!!

p.s : jgn sering2 mnum oppa ^^
avatar
lindayhkey_27
Milkysu
Milkysu

Posts : 46
Join date : 2010-07-06
Location : Pontianak

http://www.twitter.com/lindayhkey_27

Back to top Go down

Re: [TRANS] 090710 Kamu Harus Tahu?! Kitab Jejung

Post by sane_kim_junsu on Sat Jul 10, 2010 1:41 pm

ak jga binun tp tetep seneng..
hehe Razz
alna ak suka kalimat d bagian
Wajah cantik yang bisa menhancurkan sebuah apel dengan tangannya...
wkwkwk.. like it << FB mode on
tp mank beneran yah?? hehe

tq uda share ^o^
avatar
sane_kim_junsu
Milkysu Star
Milkysu Star

Posts : 1530
Join date : 2010-07-06
Location : junsu's house..

Back to top Go down

Re: [TRANS] 090710 Kamu Harus Tahu?! Kitab Jejung

Post by ageha_moe on Sat Jul 10, 2010 4:48 pm

boleh juga tuh kitab jaejoong XD
tapi iya seh, apa tuh maksud dan ari dari kitab jaejong ga ngerti
Jejung, dengan wajahnya yang pria tapi juga wanita
wah bishounen tuh Smile tampan tapi cantik
bukan hudson loh XD *loh kok nyambung ke sini*

tapi thanks dah mo share =D
avatar
ageha_moe
Milkysu Star
Milkysu Star

Posts : 1393
Join date : 2010-07-05
Location : Starry☆Sky

http://twitter.com/ageha_lala

Back to top Go down

Re: [TRANS] 090710 Kamu Harus Tahu?! Kitab Jejung

Post by adjeng_junsu on Sun Jul 11, 2010 11:52 pm

huaaa jaejoong bikin kitab nih???
bingung hehehe
lucu juga sih pas bacanya
avatar
adjeng_junsu
Silver Milkysu
Silver Milkysu

Posts : 382
Join date : 2010-07-09
Location : seoul, south korea

Back to top Go down

Re: [TRANS] 090710 Kamu Harus Tahu?! Kitab Jejung

Post by Toho-hime on Mon Jul 12, 2010 7:17 pm

MOMMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!! >0<

KEREN SEKALI!!!! proud of yourself

lembut sekaligus kuat~
mommy JJ, you're so.....
so...
so...

AMAZING!!!! mmuah mmuah mmuah

thx 4 sharing~
avatar
Toho-hime
Silver Milkysu
Silver Milkysu

Posts : 168
Join date : 2010-07-05
Location : Bandung

Back to top Go down

Re: [TRANS] 090710 Kamu Harus Tahu?! Kitab Jejung

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum