[PICS] 240710 Stalking Jaejoong

View previous topic View next topic Go down

[PICS] 240710 Stalking Jaejoong

Post by asagisora on Sat Jul 24, 2010 7:11 pm



credit: as tagged
shared by: sharingyoochun.net + Milkysu Indo Forum


seharusnya judulnya "Stalking Jaejoong's Car" nih ya? abis orangnya nggak ada, yang ada malah mobilnya doang, difotoin dari berbagai sudut
avatar
asagisora
Milkysu Star
Milkysu Star

Posts : 1057
Join date : 2010-07-05
Location : @ Park Yoochun's bedroom

http://twitter.com/asagisora

Back to top Go down

Re: [PICS] 240710 Stalking Jaejoong

Post by adizsm on Sat Jul 24, 2010 8:03 pm

eharusnya judulnya "Stalking Jaejoong's Car" nih ya? abis orangnya nggak ada, yang ada malah mobilnya doang,
heeeeee iya tuh..
ini yang motoin cassies atau orang lagi survey buat nyolong tu mobil???
Surprised
avatar
adizsm
Milkysu Star
Milkysu Star

Posts : 1244
Join date : 2010-07-10
Location : TVXQ island surrounding with Red Ocean

http://twitter.com/#!/raindr15

Back to top Go down

Re: [PICS] 240710 Stalking Jaejoong

Post by sane_kim_junsu on Sat Jul 24, 2010 8:32 pm

ni yang motoin cassies atau orang lagi survey buat nyolong tu mobil???
wkwkwkw
ia jga yah?? Surprised

wew.. mao dunk mobil na..
*toel" jae

tq pic na ^o^
avatar
sane_kim_junsu
Milkysu Star
Milkysu Star

Posts : 1530
Join date : 2010-07-06
Location : junsu's house..

Back to top Go down

Re: [PICS] 240710 Stalking Jaejoong

Post by ageha_moe on Sat Jul 24, 2010 9:57 pm

adizsm wrote:
ni yang motoin cassies atau orang lagi survey buat nyolong tu mobil??
pasti deh survey buat nyolong tuh mobil Razz
abis seperti kata asagisora difoto dari berbagai sudut segala sih Surprised
kalau saya mending jaejoong-nya yang difoto dari segala sudut *eh bukan stalking lagi dunk minum sesuatu*

thanks for share *walau cuma mobilnya doank Very Happy*
avatar
ageha_moe
Milkysu Star
Milkysu Star

Posts : 1393
Join date : 2010-07-05
Location : Starry☆Sky

http://twitter.com/ageha_lala

Back to top Go down

Re: [PICS] 240710 Stalking Jaejoong

Post by Xi_ph0r1a on Tue Jul 27, 2010 9:32 am

LIKE THIS!
mobil putih.. love love!
apalagi yang punyanya juga okeh.. mau~~ nafsu

XD

_________________
see my Journal
avatar
Xi_ph0r1a
President
President

Posts : 958
Join date : 2010-06-12
Location : on Junsu's lap

http://kiseki04.livejournal.com/

Back to top Go down

Re: [PICS] 240710 Stalking Jaejoong

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum